Autor |
Wiadomość |
Litek
Diereza Forumowa
Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 1042 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/8
Skąd: Bohema Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Sob 18:01, 11 Lis 2006 |
|
Tutaj zamieszam kolejno Regulamin i plan Biwaku, na ktory zostalismy zaproszeni, jako współ organizacja:
Regulamin biwaku 1 BSH „Byle Dalej” 25 – 26. 11. 2006r.
Dh. Maciej – Oboźny
Dh. Kamila – Komendant Obozu
Dh. Danuta – wątki organizacyjne
Dh. Emilia – Plan zuchowy
Dh. Patrycja – Pomoc doraźna
Dh. Radek – Pomoc dogłębna
Wpisowe: 5 zł
Do 17. 11. 2006r. Dostarczamy dh. Maciejowi stany drużyn/gromad/patroli, jakimi przybędziemy na biwak.
Każda drużyna/gromada, jest zobowiązana posiadać:
- Składniki na potrawę dla całego składu drużyny, bądź patrolu (każdy członek otrzymać ma porcję potrawy – tak, by się można najeść)
- Naczynie i sztućce dla każdego członka drużyny (by można jeść i pić )
- Każda osoba z patrolu/drużyny po jednej świeczce
- ciepłe ubrania, buty na zmianę
- materiały na „stworzenie” postaci czarownicy (przygotowanie stylizacji na wiedźmę dla jednego członka patrolu) – tylko drużyny wędrownicze i harcerskie
O 16:50 dnia 25. 11. 2006r. patrole/drużyny/gromady mają stawić się w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Bogatyni, tam dostaną zakwaterowanie i dalsze instrukcje.
Koniec biwaku przewidywany jest w dniu 26. 11. 2006r. O godz. 12.00
Życzymy miłej zabawy :D
Podpisano:
Dh. Maciej Janeczko (Oboźny)
25 – 26 Listopada
Kadra:
Dh. Maciek – Oboźny
Dh. Kamila – Komendant obozu Dh. Patrycja – Pomoc
Dh. Danuta – sprawy organizacyjne Dh. Radek – Pomoc
Dh. Emila – Plan zuchowy
.......................................................................................................................................................
17.00 – 17.40 – czas na zakwaterowanie
17.40 – 18.00 – APEL
18.00 – 19.00 – czas na przygotowanie kolacji
19.00 – 20.30 – „Kawiarnia – wieczór wróżb” – spożywamy wcześniej przygotowane
potrawy, i oddajemy się urokom nadchodzących Andrzejek, wróżby.
20.30 – 21.00 – sprzątanie
21.00 – 21.30 – ODPRAWA, przygotowanie się do wieczornej gry terenowej
21.00 – 22.00 – Czarodziejski kominek dla zuchów 22.00 – 22.30 – zuchy myju myju
22.30 – zuchy lulu
21.30 – 23.20 – gra
23.20 – 23.30 – ODPRAWA – mały braciszek wzywa patrolowych
23.30 – 24.00 myju – myju
24.00 – lulu!!
....................................................................................................................................................................
9.00 – 9.40 – pobudka i w piżamce ćwiczonka i tany – tany
9.40 – 10.00 myju – myju
10.00 – 10.30 – śniadanko
10.30 – 12.00 – sprzątanie
12.00 – Apel i papa
potrzeba 4 klasy do użytku własnego tj.: zakwaterowanie
jedna klasa dla zuchów
dwie klasy dla drużyn harcerskich
jedna klasa dla Kadry
możliwość użytkowania sali gimnastycznej i stołówki wraz z kuchnią |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Litek
Diereza Forumowa
Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 1042 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/8
Skąd: Bohema Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Sob 18:05, 11 Lis 2006 |
|
I jeszcze jedno: Ze względu na to, ze jestesmy współorganizatorami, mamy być na miejscy juz o godzinie 11:00, wiec musimy sie naprawde spręzyc i wcześnie wyjechac. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nawigator
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1006 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/8
Skąd: Zawidów/ Bohema
|
Wysłany:
Sob 18:58, 11 Lis 2006 |
|
Ten punty nas nie dotyczy:
-materiały na „stworzenie” postaci czarownicy (przygotowanie stylizacji na wiedźmę dla jednego członka patrolu) – tylko drużyny wędrownicze i harcerskie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Daimon
Hand of God
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 342 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/8
Skąd: Zielone Berety Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Nie 20:29, 12 Lis 2006 |
|
Hmm...
A powie mi ktos, co mamy DOKLADNIE wspolorganizowac? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sempai
Jurand
Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 2179 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/8
Skąd: Australia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Pon 12:34, 13 Lis 2006 |
|
to sie zwracać już do właściwych organizatorów musisz |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nawigator
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1006 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/8
Skąd: Zawidów/ Bohema
|
Wysłany:
Wto 21:51, 14 Lis 2006 |
|
Dostałem mowy regulamin, który zmienia kilka rzeczy w tym, co jest na forum. Oto on:
Regulamin biwaku 1 BSH „Byle Dalej” 25 – 26. 11. 2006r.
Dh. Maciej – Oboźny (niemały braciszek wzywa )
Dh. Kamila – Komendant Obozu (kochana mamuśka )
Dh. Danuta – wątki organizacyjne (manager )
Dh. Emilia – Plan zuchowy ( niemała kuzynka )
Dh. Patrycja – Pomoc doraźna
Dh. Radek – Pomoc dogłębna
Dh. Adrian – Pomoc domyślna
Wpisowe: 5 zł
Wpisowe w drużynach swoich zbierają drużynowi lub patrolowi i oddają przed rozpoczęciem biwaku Dh. Danucie (managerowi )
Do 17. 11. 2006r. Dostarczamy dh. Maciejowi stany drużyn/gromad/patroli, jakimi przybędziemy na biwak.
Każda drużyna/gromada, jest zobowiązana posiadać:
- Składniki na potrawę dla całego składu drużyny, bądź patrolu (każdy członek otrzymać ma porcję potrawy – tak, by się można najeść)
- Naczynie i sztućce dla każdego członka drużyny (by można jeść i pić )
- Każda osoba z patrolu/drużyny po jednej świeczce
- ciepłe ubrania, buty na zmianę
- materiały na „stworzenie” postaci czarownicy (przygotowanie stylizacji na wiedźmę dla jednego członka patrolu) – tylko drużyny wędrownicze i harcerskie
O 11:50 dnia 25. 11. 2006r. patrole/drużyny/gromady mają stawić się w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Bogatyni, tam dostaną zakwaterowanie i dalsze instrukcje.
Koniec biwaku przewidywany jest w dniu 26. 11. 2006r. O godz. 12.00
Życzymy miłej zabawy :D
Podpisano:
Dh. Maciej Janeczko (Oboźny) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Daimon
Hand of God
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 342 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/8
Skąd: Zielone Berety Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Wto 22:23, 14 Lis 2006 |
|
Powtarzam info w oficjalnym temacie...
Zbiorka nocna jest przesunieta o tydzien, na 2-3 grudnia tego roku. To info wstepne, jakie dostalem od Matiego, jak bede znal jakies szczegoly, to Was powiadomie.
Ma to swoje dobre strony, prawda, Sempai? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nawigator
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1006 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/8
Skąd: Zawidów/ Bohema
|
Wysłany:
Pią 23:25, 17 Lis 2006 |
|
Dostałem kolejny regulamin biwaku. Oto jego treść:
Regulamin biwaku 1 BSH „Byle Dalej” 02 – 03. 12 . 2006r.
Dh. Maciej – Oboźny (niemały braciszek wzywa )
Dh. Kamila – Komendant Obozu (kochana mamuśka )
Dh. Danuta – wątki organizacyjne (manager )
Dh. Emilia – Plan zuchowy ( niemała kuzynka )
Dh. Patrycja – Pomoc I doraźna
Dh. Radek – Pomoc II dogłębna
Dh. Adrian – Pomoc III domyślna
Wpisowe: 5 zł
Wpisowe w drużynach swoich zbierają drużynowi lub patrolowi i oddają przed rozpoczęciem biwaku Dh. Danucie (managerowi )
Do 17. 11. 2006r. Dostarczamy dh. Maciejowi stany drużyn/gromad/patroli, jakimi przybędziemy na biwak.
Każda drużyna/gromada, jest zobowiązana posiadać:
- Składniki na potrawę dla całego składu drużyny, bądź patrolu (każdy członek otrzymać ma porcję potrawy – tak, by się można najeść)
- Każdy bierze ze sobą naczynie z którego będzie jadł i sztućce (no chyba że lubi jeść palcami i do tego z podłogi )
- Każda osoba bierze ze sobą przynajmniej jedną świeczkę, jakieś dwa owoce
- ciepłe ubrania, buty i spodnie na zmianę
- materiały na „stworzenie” postaci czarownicy (przygotowanie stylizacji na wiedźmę dla jednego członka patrolu) – tylko drużyny wędrownicze i harcerskie
O 11:50 dnia 02. 12. 2006r. patrole/drużyny/gromady mają stawić się w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Bogatyni, tam dostaną zakwaterowanie i dalsze instrukcje.
Koniec biwaku przewidywany jest w dniu 03. 12. 2006r. O godz. 12.00
Każdy, kto ma zamiar lub potrzebę opuszczenia terenu biwaku (tzn. terenu Publicznego Gimnazjum nr 1) jest zobowiązany powiadomić dh. Oboźnego. Jeśli natomiast dh. Oboźny jest niedysponowany, nakazuje się powiadomić dh. Komendantkę biwaku lub dh. Managera o zaistniałej sytuacji/potrzebie. Niedostosowanie się do powyższego zalecenia podlega karze!!
Życzymy miłej zabawy :D
Podpisano:
Dh. Maciej Janeczko (Oboźny) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nawigator
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1006 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/8
Skąd: Zawidów/ Bohema
|
Wysłany:
Nie 9:02, 19 Lis 2006 |
|
Dostałem kolejny regulamin biwaku w Bogatyni (ciekawe ile ich jeszcze będzie). Oto on:
Regulamin biwaku 1 BSH „Byle Dalej” 02 – 03. 12 . 2006r.
Dh. Maciej – Oboźny (niemały braciszek wzywa )
Dh. Kamila – Komendant Obozu (kochana mamuśka )
Dh. Danuta – wątki organizacyjne (manager )
Dh. Emilia – Plan zuchowy ( niemała kuzynka )
Dh. Patrycja – Pomoc I doraźna
Dh. Radek – Pomoc II dogłębna
Dh. Adrian – Pomoc III domyślna
Wpisowe: 3 zł
Wpisowe w drużynach swoich zbierają drużynowi lub patrolowi i oddają przed rozpoczęciem biwaku Dh. Danucie (managerowi )
Do 17. 11. 2006r. Dostarczamy dh. Maciejowi stany drużyn/gromad/patroli, jakimi przybędziemy na biwak.
Każda drużyna/gromada, jest zobowiązana posiadać:
- Składniki na potrawę dla całego składu drużyny, bądź patrolu (każdy członek otrzymać ma porcję potrawy – tak, by się można najeść)
- Każdy bierze ze sobą naczynie z którego będzie jadł i sztućce (no chyba że lubi jeść palcami i do tego z podłogi )
- Każda osoba bierze ze sobą przynajmniej jedną świeczkę, jakieś dwa owoce
- ciepłe ubrania, buty i spodnie na zmianę
- materiały na „stworzenie” postaci mikołaja/skrzata/renifera (przygotowanie stylizacji na mikołaja albo skrzata lub renifera dla jednego członka patrolu) – tylko drużyny wędrownicze i harcerskie
- materiały na prezenty mikołajkowe ręcznie robione (każdy członek drużyny/patrolu robi jeden prezent, daje go wylosowanej wcześniej osobie)
O 11:50 dnia 02. 12. 2006r. patrole/drużyny/gromady mają stawić się w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Bogatyni, tam dostaną zakwaterowanie i dalsze instrukcje.
Koniec biwaku przewidywany jest w dniu 03. 12. 2006r. O godz. 12.00
Każdy, kto ma zamiar lub potrzebę opuszczenia terenu biwaku (tzn. terenu Publicznego Gimnazjum nr 1) jest zobowiązany powiadomić dh. Oboźnego. Jeśli natomiast dh. Oboźny jest niedysponowany, nakazuje się powiadomić dh. Komendantkę biwaku lub dh. Managera o zaistniałej sytuacji/potrzebie. Niedostosowanie się do powyższego zalecenia podlega karze!!
Życzymy miłej zabawy :D
Podpisano:
Dh. Maciej Janeczko (Oboźny) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|